שלום רב, רציתי לדעת מה המועד החוקי הראשון להגשת תביעה נגד דייר סרבן בפינוי בינוי? האם רק לאחר הגשת תכנית? הכרזת מתחם? היתר? תודה

כשיש תוכנית ששמאי יכול לקבוע על פיה שהפרוייקט כלכלי ושדירת התמורה המוצעת לדייר טובה מהמצב הנוכחי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. הרוב הנדרש הינו 66% במתחם ולפחות 60% בכל בניין. 2. השאלה האם כ"א מהבניינים נחשב כבניין נפרד היא שאלה טובה וההכרעה בה לא פשוטה בכלל. ככל שיש יותר סממנים לכך שהבניין תנהל בנפרד (ועד בית בנפרד, זכויו...
המשך תשובה