שלום רב. חתמנו על מסמך פתיחת תיק 57% מהדיירים פינוי בינוי. היזם רוצה 80% . האם זה נכון ? והאם במצב הזה המסמך לא תקף מבחינה משפטית ואין לו משמעות ?

לא יודע מה זה "פתיחת תיק" . רוב נדרש על הסכם פינוי בינוי הינו 2/3 ולא 80%
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
זה קצת מורכב, תלוי באחוז החותמים, מול מי החתימה (מארגן או יזם) ובהתקדמות התכנונית בהגשת התב"ע שאינך מציין בשאלה. אכן יש פתח לקדם ביטול עסקה אך מומלץ להיכנס לעו"ד לייעות פרטני שיבחן את התנהלות הצדדי...
המשך תשובה