שלום רב. חתמנו על מסמך פתיחת תיק 57% מהדיירים פינוי בינוי. היזם רוצה 80% . האם זה נכון ? והאם במצב הזה המסמך לא תקף מבחינה משפטית ואין לו משמעות ?

לא יודע מה זה "פתיחת תיק" . רוב נדרש על הסכם פינוי בינוי הינו 2/3 ולא 80%
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
במסגרת הפינוי בינוי, יש פטור לדירה אחת. כנראה שיש כוונה להרחיב הפטור ל- 2 דירות. ללא כל קשר תבדוק עם מומחה מס האם יש לך פטור על אחת הדירות (לדוגמה דירת ירושה שהעומדת בתנאי הפטור ...
המשך תשובה