בקבוצה בפייסבוק אדם העלה פוסט עם מחירי מיטות לכלבים שהוא מוחר, אני בצגובה אמרתי שזה יקר ושיש באייבי מחירים זהים בחצי מחיר, אותו אדם מעוניין לתבוע אותי על הוצאת שם רע לעסק שלו
נוי שלום,
בהנחה שזהו תיאור מדויק של חילופי הדברים ביניכם לא הייתי חושש מתביעה.
עם זאת, יש הבדל בין להגיד למשל: "המחירים שלך יקרים, אפשר לקנות באיביי בחצי מחיר" לבין להגיד "יא גנב ורמאי, את אותה המיטה ראיתי באיביי בחצי מחיר".
הראשון הוא ביטוי לגיטימי השני כולל מרכיבים שייתכן והם לשון הרע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו כאשר תוצאה שלילית מקושרת לשם שלך ו/או מהווה לשון הרע, ניתן להסירן באמצעות מכתב דרישה לבעל הפלטפורמה - גוגל או אתר כזה או אחר. במקרים מסוימים יש חובה לבעל הפלטפורמה להסיר את הפרסומים במקרי...
המשך תשובה