שבוע טוב מבקשת לדעת האם דליות ברגליים הינה מחלת מקצוע ? אני מורה במקצועי למעלה מ 30 שנה
שושנה שלום.
במידה ויש רופא אשר מוכן לאשר (בכתב) את הדליות נובעות מעמידה הממושכת הכרוכה בעבודתך-בהחלט יש טעם לפנות בתביעה למחלת מקצוע למוסד לביטוח לאומי.
תוכלי להוריד את הטפסים מאתר האינטרנט של הביטוח הלאומי ולהגיש את התביעה ללא תשלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, טריגר פינגר נגרם בשל דלקת של הגיד. עבודה /פעילות ספורטיבית שיש בהם גרימה לעומסים חוזרים ונישנים על כפות הידיים והאצבעות- עלולים לגרום להופעת המחלה. המוסד לביטוח לאומי מכיר בתופעה על רקע טור...
המשך תשובה