שלום רב אני סובל כבר למעלה משנה ממרפק טניס אני עובד כאיש מחשבים מה שכרוך בהמון עבודה על מקלדת ועכבר... האורטופד אומר שזה מזה... האם אני יכול להגיש תביעה על מחלות מקצוע? מה בעצם תובעים בתביעה כזאת? אחוזי נכות? פיצויים ? מה האופציות? תודה מראש
אורן שלום,
קיבלת מענה לשאלתך בשיחתנו הטלפונית.
אשמח לסייע בכל הדרוש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
נפגעי עבודה שנקבעה להם דרגת נכות בשיעור של 9% ומעלה, עשויים להיות זכאים למענק נכות חד פעמי או לקצבת נכות חודשית. כאשר דרגת הנכות נמוכה מ- 9% לא משולמת גמלה. ...
המשך תשובה