שלום, חברה (שותפות) הפכה לחברה בעמ, כל הזכויות של העובדים : שכר, פנסיה, חופש מחלה וכו, ממשיכים כמו שהיו. לצורך הפנסיה נאמר לי על ידי חברות הביטוח שיש להצטייד באישור מס הכנסה. איך עושים זאת בפועל? פשוט ניגשים לפקיד השומה עם רשימת העובדים? יש טופס שצריך למלא? תודה
פנה לרפואה החשבון שלך , בפועל כלפי העובדים יש התחייבויות שעליכם לעשות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין מיכל בלום
053-6243230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כלל אין חובה להפיק תלושי שכר לעובד שאדם מעסיק באופן פרטי שלא במסגרת עסקו או משלח ידו אך אם תרצו להסדיר את הנושא תוכלו להיעזר במשרד רו"ח, ובכל הנוגע לביטוחים המתאימים בסוכן ביטוח. בכל שאלה נוספת בנוגע...
המשך תשובה