אני העסקתי עובד שנתיים במשק בית ולא ידעתי שצריך לדווח האם עכשיו אני יכול לדווח על השנתיים וגם האם העובד ששילם בעצמו לביטוח לאומי יקבל החזר כי לא היה לו עבודה אחרת

אם הכוונה לדיווח לביטול לאומי יש לפנות לביטוח לאומי ישירות ולהסדיר את הנושא, הפורום לא עוסק בשאלות כאלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי סוזי, אין מניעה לדרוש מעובדת בהיריון לעבוד עבודה מלאה מהבית, בעיקר אם זה נעשה בהסכמה, והעצה שלי היא לשתף את העובדת בחשש ולסכם עימה את התנאים מעתה ואילך. גם אם לא תהיה הסכמה, כל עוד שכרה לא נפגע, ...
המשך תשובה