לאימי הייתה עובדת זרה, התחילה את עבודתה ב- 22/5/2011 ופוטרה ב- 22/7/2012 עבדה אצלנו שנה וחודשיים. עבור שנה קיבלה הבראה וימי חופשה מה הזכויות שלה. שכרה החודשי היה 3200 שקלים. אודה על תשובתך
מגיע לה גם פיצויי פיטורים וגם הפרשות לפנסיה, או לחשבון בנק, לאחר חצי שנת עבודה. יש לבדוק אם הסכום שקבלה איננו נמוך משכר מינימום לאחר קיזוז הוצאות שמותרות על פי דין. ממליצה לכם להתייעץ עם עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי ארז, כעיקרון כדי לקזז סכום כלשהו משכרו של עובד צריכה להינתן הסכמה ברורה ובכתב של העובד לעצם הקיזוז ולסכום הקיזוז. הסכמה לעצם הקיזוז יכולה להיות בהסכם ההעסקה, אבל ניתן לשער שלא תהיה בהסכם ההעסקה ה...
המשך תשובה