לפני שנתיים וחצי הוספתי עוד 42 מטרים לדירה שלי ומאז העירייה לא דרשה תוספת ארנונה על הבניה, וקבלתי היום מכתב מעיריית אשדוד לתשתלום ארנונה רטאורקטיבי מאז סיום השיפוץ ועד היום. האם אני חייבת לשלם את כל הסכום או רק על 2014????
לאה שלום
הסוגיה מורכבת אך באופן כללי על הרשות להוכיח כי במקרה שלך הסתרת את הבנייה ולא דיווחת על הגדלת הדירה
בנסיבות שכאלה סביר להניח כי יש בסיס חוקי לחיוב רטרואקטיבי החל ממועד ההרחבה
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לחייב רק שטח המצוי בתחום שיפוט ואולם אני מניחה שהחלק שאינו מצוי בתחום השיפוט ואלו המתגוררים בו רשומים כתושבי אותה רשות ולכן הדבר מצוי בשיקול דעת של אותה רשות. למשל אם חדר המגורים נמצא ב...
המשך תשובה