לאחר מסכת ארוכה של ערעור התכתבויות ומדידה של חב המדידות הפועלת בשם הרשות המקומית על שטח ביתי , הגעתי לועדת ערער ברשות המקומית ולאור החלטת הועדה , מסתבר שהרשות גבתה ארנונה לאורך שנים מאז ( מדידת הנכס ע"י המועצה בפעם הקודמת )על שטח של 209 מ"ר במקום על 206 מ"ר כפי שנקבע בהחלטת ועדת הערער. השאלה היא מה הם זכויותי על פי חוק במקרה זה ? תודה
דב שלום,
לכאורה חלפו המועדים הנקובים בחוק להגשת ערר, ועם זאת - ככל שהסכומים מצדיקים זאת - הייתי מנסה להגיש הליך מנהלי בבית משפט מחוזי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעקרון, אכן חלפו המועדים להשגה וערר לשנים הקודמות. עם זאת, במקרה של רשלנות של העירייה, ניתן להגיש תביעת השבה אזרחית רגילה. לא הייתי הולך על עתירה מנהלית במקרה זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנונה היתן לגבות רק כאשר הושלמה בניה של מבנה או תוספת לו. עליכםלעדכן את המועצה האזורית שהבניה עדיין לא הסתיימהולכן אין מקום לגבות עבור אותם 30 מ"ר ארנונה. המועצה בטח תשלח מפקח מטעמה . ייתכן ודרשו ...
המשך תשובה