שלום, אני גר עם שותף , והארנונה רשומה על שמי. השותף נכנס לתקופה של 4 חודשים בלבד, (החליף מישהו ) אך עכשיו מתחמק מתשלום הארנונה. אציין שחוזה השכירות שלו ברשותי. האם ניתן להציגו לערייה ולשלם את חלקי בלבד?
יוסי שלום,
פנה לעירייה הצג את ההסכם ובקש לשנות את פרטי המחזיקים. התוצאה תהיה שמכאן ואילך לפחות תשלם על חלקיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תחום ההתמחות שלי הוא ארנונה וזה תחום שונה משימוש חורג או עבירות פליליות. ארנונה משולמת לפי שימוש ולא לפי יעוד. כל הנושא צריך להיות מוסדר מול אגף ההנדסה ואם היה תחילת טיפול מציעה לפנות ולבקש את התיק ...
המשך תשובה