א. מי משלם היטל ביוב ומתי? ב. האם מבנים שנבנו ללא היתר משלמים היטל ביוב? ג. בנחלות חקלאיות הגביה נעשית ע"פ מבנה או ע"פ נחלה?
יש להבחין בין שטח מגרש ושטח בנוי. עילת חיוב בהיטל ביוב בגין שטח מגרש הינה מועד הנחת התשתית ובגין שטח בנוי מועד ההנחה או מועד הבניה, תלוי בנסיבות.
שטח ללא היתר אינו פטור מחיוב.
ביחס לנחלה חקלאית יש לבחון את עצם החבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל שפיצול הנכס בוצע בהיתר אז בעירייה יכולים לרשום שני מספרי נכסים- לשתי היחידות. אם לא היה היתר לפיצול אז העיריה אינה יודעת שיש שני נכסים ולא יפצלו את החיוב לשתי יחידות....
המשך תשובה