האם העירייה יכולה לחייב עבור ארנונה רטרואקטיבית 7 שנים אחורה כאשר הדרישה לחיוב הוגשה רק לאחרונה . מה בנוגע לריבית והצמדה. כמו כן האם מבנה תחתון נחשב כמבנה אחד עם חלקו העליון או שרשאית העירייה לפצל מבנים אלה ( קומה על קומה )
דוד שלום
באופן עקרוני על הרשות להוכיח כי הוטעתה
על ידי הנישום בקשר לנתונים שהיוו את הדרישה לחיוב הרטרואקטיבי
לצורך בחינת עניינך הנך רשאי לפנות אליי
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם הבנתי אותך נכון אז העיריה נתנה לך בדיוק את ההנחה שביקשת. 40% הנחה על כל שטח הדירה (מחצית ההנחה המגיעה לך) הינו שווה ערך ל-80% הנחה על מחצית שטח הדירה...
המשך תשובה