שכן בקומת קרקע בנה הרחבה וממ"ד בשטח של כ-35 מ"ר והיו לו אחוזי בניה. דירתי מעל דירתו כך שגג ההרחבהוהממ"ד ממש בקוו האפס של החלון "הונציאני" שלי (מול דירתי). האם השכן שבנה יכול להתנגד לבנות על הגג שמול דירתי מרפסת וממ"ד על הממ"ד שלו? לי אין אחוזי בניה, ברור לי שיש צורך בהשתתפות היסודות והגג . תודה
שלום רב,
לצערי הרב בלי לראות את מלוא הניירות אינני יכולה לענות לשאלה זו
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בכדי להעביר קו על קיר משותף יש לבדוק אם יש צורך באישור וועדה(לבניינים חדשים בדרך כלל) ואישור הדיירים באספה כללית...
המשך תשובה