תבעתי את רכבת ישראל בתביעה קטנה על הטעייה באתר האינטרנט שלה והאפליקציה על מחיר שונה בין מה שמוצג כ 19₪ לעומת בפועל שהגענו לרכבת כ 39 לכרטיס הטעות הזאת נמשכה כשנה לערך מקו כרמיאל לכיוון תל אביב לאחר הגשת התביעה הרכבת הוסיפה שהמחיר באתר הינו רק לבעלי רב קו והוא נמוך 50% מהמחיר הרגיל האם אפשר להגיש את התביעה כייצוגית ולא כתביעה קטנה תודה
ישי שלום
האם באתר צויין שזהו מחיר לבעלי רב קו?
תשלח לי בבקשה את צילום המסך שממנו הטעית.
בברכה
עו"ד אורלי בן עמי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך על הטעיה והערמת קשיים של חברת אשראי לביטול כרטיסי אשראי ולפרוע הלוואות, אשיב כי על פני הדברים ומבלי לבחון את המסמכים ייתכן וקיימת עילת תביעה. עם זאת, כדי להגיש את התביעה כתביע...
המשך תשובה