האם הסכם שחתמתי לצערי עם קלאב הוטל, מחויב לעבור לילדיי אחרי מותי? אם אני כותב בצוואתי כי היחידה אינה ניתנת לאף אחד מילדיי, האם יש לכך משמעות משפטית? והאם ישנו תקדים כיצד לבטל חוזה / הסכם זה עם קלאב הוטל? בתודה מראש רונן שמעון
יש להסתכל מה כתוב בחוזה אחרי המות.
אם אינה ניתנת לאחד מיילדך, למי כן? הרי אתה לא רוצה להשאיר נכסים אחרי מותך ללא כתובת.
יש תקדים. השאלה באיזו עילה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל פרטים נוספים כדי לענות לשאלתך. לא ברור אם קיים הסכם שותפות או שיתוף פעולה. בכל מקרה ביהמ"ש לתביעות קטנות ככל הנראה אינו המקום הנכון וככל שיש יחסי שותפות ביהמ"ש המחוזי הוא מוסמך לדו...
המשך תשובה