שרית נעים עורכת דין

שרית נעים עורכת דין

שביל הזהב 3 , רעננה (אזור השרון והסביבה)

עורכת דין שרית נעים בעלת משרד עצמאי משנת 1990. עוסקת בנדל״ן, מיסוי נדל״ן, חוזים וצוואות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עורכת דין שרית נעים בעלת משרד מוביל ובעל מוניטין בתחום המקרקעין והנדל"ן, צוואות וירושות, אשר נוסד בשנת 1990 ומאז צבר שנות ותק וניסיון רב בתחומו, כיום הוא נחשב בין המשרדים המובילים והעיקריים בתחומים אלה, כשמאחוריו הצלחות מרובות ועשרות לקוחות מרוצים.

 

המשרד עוסק בתחום הנדל"ן והמקרקעין על כל גווניו ורבדיו - ליווי וייצוג רוכשים דירות מקבלים, כריכת חוזי מכר וחוזי שכירות, התמקצעות בנדל"ן מסחרי, משרדים, מכירות ורכישות של דירות יד שנייה, תכנוני מס, מס שבח ומיסוי מקרקעין, התחדשות עירונית, רכישת קרקעות, הערות אזהרה, רישום בטאבו ועוד.

 

עיסוק מרכזי נוסף של המשרד הוא תחום דיני הירושה וצוואות - עריכת צוואות, צוואות הדדיות, סכסוכי ירושה, ירושה על פי דין, עיזבון ועוד.

 

משרד עורכת הדין שרית נעים מעניק את שירותיו המשפטיים לאנשים פרטיים, לבעלי עסקים, לחברות פרטיות ולחברות ציבוריות. המשרד מקפיד על אמינות, מהימנות ומקצועיות, וחרט על דגלו להעניק ללקוחותיו שירות וליווי ישיר, אישי, צמוד וחם, כאשר טובת הלקוח וצורכיו עומדים בעדיפות ראשונה ועליונה. 

 

עורכת הדין שרית נעים סיימה את לימודי המשפטים באוניברסיטת  תל אביב והיא בוגרת הפקולטה למשפטים, ומשנת 1990 חברה בלשכת עורכי הדין בתל אביב. בעברה שימשה עורכת הדין שרית נעים כמפקחת נוטריונים מטעם משרד המשפטים. עורכת הדין נעים צברה ניסיון עשיר ומגוון בתחומי עיסוקה, ומאז שהקימה את משרדה היא דואגת לנהל אותו תוך שמירה על קשר אישי וישיר עם לקוחות המשרד, לאורך כל ההליכים המשפטיים והרישומים אל מול הרשויות השונות, עד לסיום התיק.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 26/07/2015

    עורכת דין נעים שרית יצגה את משפחתי בהסכם מכירת הבית וגם יצגה אותי ברכישת דירה ברעננה. עשתה עבודה מצוינת. עורכת דין תותחית, שילמדו ממנה כל עורכי הדין איך לעבוד.תודה רבה לך עורכת דין נעים !!!
     

שרית נעים עורכת דין
פניה ישירה אל שרית נעים עורכת דין

למעלה