עבור עורכי דין התקבלו 14184 תגובות בציון ממוצע 4.9 מתוך 5
  • תגובה ל:

    עו"ד שני בנארדטה

    מאת: אורי

    אלופת עולם , שירות מדהים ומקצועיות ברמה הגבוה ביותר

  • תגובה ל:

    עו"ד שני בנארדטה

    מאת: טל

    עורכת דין מופלאה, אנושית, מקצועחת ולא מקבלת לא כתשובה. כל מילה נוספת מיותרת

  • קטי יקרה, תודה רבה לך על סובלנות, הקשבה ומענה מקצועי ואנושי

  • תגובה ל:

    מרים (שנק) שליו

    מאת: אוסנת

    עורכת דין אמינה ומקצועית!

  • תגובה ל:

    לב-טייב משרד עורכי דין

    מאת: עדי

    משה אתה עורך דין מקצועי, ישר והגון. שמחתי מאוד לקבל שירות ממשרדך. יישר כוח גדול ותודה.

  • תגובה ל:

    עורך דין עמרי לשם

    מאת: דן

    שירות מקצועי ואדיב עם יחסי אנוש מצויינים

  • תגובה ל:

    עו"ד קטרין (קטי) מחלב

    מאת: אוהד ה.

    אני רוצה להודות באופן אישי לעורכת הדין קטי מחלב על הייעוץ המהימן, המקצועי והמתחשב שלה. היא הייתה קשובה לכל שאלה וצריכה, סיפקה לי מענה ברור ומדויק, והראתה סבלנות רבה לאורך כל התהליך. הרגשתי שמגיע לי טיפול אישי ומקצועי, וקטי בהחלט עשתה את כל ההבדל. אני ממליץ עליה בחום לכל מי שצריך ייעוץ משפטי מקצועי ומסור

  • חד ומביא תוצאות ( טובות). מומלץ, מומלץ, מומלץ!

  • קיבלתי עררע מקצועית ומענה על כל השאלות,תמיכה ולווי אישי עם זמינות מאוד גבוהה.ממלצה מאודדדד

  • תגובה ל:

    ניב & בידרמן, עורכי דין

    מאת: זוהר א.

    עו״ד יובל ניב ייצג אותי בבית הדין הרבני ובבית משפט לענייני משפחה בצורה מקצועית ואסטרטגית, היה זמין ושקוף לאורך כל התקופה הקשה שחוויתי. ממליץ בחום לכל מי שמחפש עו״ד מומחה בדיני משפחה.

  • תגובה ל:

    עו"ד קטרין (קטי) מחלב

    מאת: דנה

    אני רוצה להמליץ מכל הלב על עו"ד קטי מחלב! פניתי אליה לייעוץ בנושא מורכב, והיא הייתה פשוט מדהימה – מקצועית, קשובה וסבלנית. היא הקדישה לי זמן, הסבירה לי הכול בצורה ברורה ונתנה לי תחושה שאני בידיים טובות. אין ספק שהיא הבחירה הנכונה לכל מי שמחפש ייעוץ משפטי אמין ומדויק! ממליצה עליה בחום!

  • תגובה ל:

    עו"ד קטרין (קטי) מחלב

    מאת: מורן

    מיוחדת ומקצועית ממליצה בחום

  • תגובה ל:

    עו"ד קטרין (קטי) מחלב

    מאת: נועם

    עו"ד קטי הכינה עבורי הסכם משפטי מקצועי ומקיף. היא הבינה היטב את צרכיי העסקיים. עבודתה מדויקת, ברורה ועם תשומת לב מרשימה לפרטים הקטנים. המחיר שגבתה היה הוגן ביחס לאיכות העבודה המעולה. ממליץ בחום על שירותיה.

  • ע״וד אלינה היקרה ! רוצים להביע את ההתרגשות על שחרורו של אחי , לאחר שנים רבות שבילה בכלא , הגענו אליך אחרי שנים קשות ועברנו הרבה עורכי דין וללא ספק עשינו את הבחירה הנכונה ביותר!!! את מקצועית ברמות , תודה על יחס אישי ,תודה שהיית זמינה לנו ,תודה שייצגת את אחי כמו לביאה ! בזכותך הגענו לשחרור שכל כך חיכינו לו !! תודהעל הכול , מעריכים מאוד !

  • תגובה ל:

    עו"ד דן גנון

    מאת: אילנית

    אני מהמרכז, הגעתי לדני בדרך נס. אין עורכי דין כאלה במדינת ישראל. אדם ישר,מקצוען ברמות הכי גבוהות. נעים הליכות,בעל אינטליגנציה רגשית יוצאת דופן. נלחם למען הלקוח בכדי שיקבל את כל המגיע לו. .מומחה בכל הכרוך בחוקי ביטוח לאומי וכו'... אני זכיתי. דני, תודה על היותך. אוקיר תודה לעד.

  • עורך דין תותח, טיפל במקצועיות וסבלנות בעסקת נדל"ן מסובכת. היה זמין לכל שאלה והסביר ארוכות.

  • עשר... אדיבות,קשב,מיקצועיות.

  • תגובה ל:

    הילה אחירם, משרד עורכי דין

    מאת: סיגל

    עורכת דין הלה אחירם טיפלה בי במקצועיות רבה והצליחה במשימה אפילו בסכום יותר גבוהה ...ממליצה על הלה בחום רב.

  • תגובה ל:

    עידן ליטבק, משרד עורכי דין

    מאת: חנה

    עורך דין עידן ליטבק הוא מלאך בדמות אדם. ראה את מצוקתנו הקשה ומנע את מכירת ביתנו לטובת הנושים. ראיתי הרבה עורכי דין בחיי, אך לא ראיתי עורך דין שנלחם בבתי משפט כפי שעורך דין ליטבק נלחם עבורנו. תודה על שירות מקצועי מכל הלב!

  • רשמתי את שאלתי באתר של גב' שיקמה ולשמחתי הרבה חזרה אלי לשיחה מפורטת ללא התחייבות, כל הכבוד ויישר כוח.

  • תגובה ל:

    עו"ד ליאת שטיינברג

    מאת: טטיאנה

    במשך שנים קיבלתי את השירות והיחס האישי הטוב ביותר שאפשר לקבל תמיד דואגת ואכפתית ותמיד עושה הכל בכדי להצליח הבחירה הכי טובה שעשיתי במהלך השנים זאת ליאת

  • תגובה ל:

    עו"ד יעקב ידגר

    מאת: אלעד

    ראשית..אחלה עו״ד וגם חבר הגעתי אליו דרך המלצה מיוחדת,ו..וואלה בפגישה הראשונה קיבלתי נחת והקלה שהתיק שלי בידיים טובות ונכונות שבו הוא מנהל אותו בנאמנות. זכיתי לעו״ד שהוא בן אדם עם נשמה שזה חשוב! טיפול בתיק ביעילות רבה בחירה מצויינת ויצאתי מרוצה מאוד! אחלה יעקוב! מומלץ ביותר! תודה לך

  • עו"ד משה ליווה אותנו בתהליך רכישת דירה ראשונה בחיינו. לא היה פשוט מול התנהלות המוכרים עם סבלנות גדולה ורוגע ב"ה צלחנו את התהליך.

  • תגובה ל:

    משרד עו"ד שחר רבקה

    מאת: הירש

    שמי שרה הירש הגעתי לעו"ד רבקה שחר במטרה שתסייע לי בקושי משפטי בה נתקלתי, עו"ד רבקה הייתה חדרת מטרה עם רצון עז לעזור לי, קשובה ואמפטית ואני שמחה כי הכרתי אותה, ממליצה עליה בחום.

  • תגובה ל:

    עדי טרבס

    מאת: אסנת פ.

    עדי היא עורכת דין מזן נדיר. בעידן העכשווי שהכל הוא פונקציה של כסף, נתקלתי ברוחב לב ורגישות. אני ואישי הגענו אל עדי במקרה, בימים שהיינו לכודים בעצב גדול (אנחנו מהעוטף) שלא יעזבנו עד יומנו האחרון, ופגשנו אשה צעירה, מקצועית ורגישה למצבנו כאחד. אני ממליצה בחום!

  • תגובה ל:

    עו"ד שני חזון ויסמן

    מאת: אדי

    שני יקירה , תודה רבה מאוד על טיפולך המסור, המדויק,האינטנסיבי , המיקצועי והגון בתביעתי בתאונת העבודה והפגיעה הפיזית מול עירית רעננה!!!

  • תגובה ל:

    עדי טרבס

    מאת: דלילה

    טיפול אדיב ומקצועי. יחס נפלא

  • תגובה ל:

    אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר

    מאת: עידן

    אין מילים על השירות היחס והכל,סימנתי על הכל 10 כי יותר אחרת ממני היה מקבל יותר,בהצלחה ותודה.

  • תגובה ל:

    עורך דין אלדד פלד

    מאת:

    אני מכיר את אלדד עוד לפני שהתגייסתי מלפני 3 שנים. הייתה לי בעיה עם הציו גיוס ועוד אז הוא עזר לי. מאז היינו בקשר כל פעם שהייתי צריך עזרה עם החוקים של הצבא ואלדד היה זמין כל הזמן. הוא היה יותר מחבר מאשר עורך דין. עזר בכל מה שרק היה יכול. לצערי לקראת סיום השירות הצבאי שלי היו לי חקירות מצח, כל זמן החקירות אלדד ליווה אותי והיה זמין 24/7 בשבילי. גם בשבתות וגם בחגים תמיד דאג לי. החקירות נמשכו תקופה והוא הוציא אותי מהמון צרות, לאחר מכן המשפט נמשך מעל ל5 חודשים שבהם לא החמיץ אף הזדמנות והוציא אותי מכל הצרות מבלי שהייתי חייב דין וחשבון. אלדד הוא קודם כל בן אדם, בן אדם שגם בחיי האזרחות תמיד יהיה על מה להתייעץ איתו. הוא עושה את העבודה שלו מהלב והוא בן אדם מאוד אכפתי שזה הכי חשוב ואין עורכי דין כאלו! אלדד הוא מיוחד במינו בתחום של המשפטים הצבאיים. יודע את החוקים של הצבא יותר טוב מאשר צה״ל בעצמו יודע. הוא עושה המון לטובת החיילים בכללי. הוא לא בן אדם שמחפש כסף הוא בן אדם שמחפש צדק - ותמיד ימצא אותו! אני מאוד שמח שיצא לי להכיר את אלדד ואני בטוח שאשאר איתו בקשר גם באזרחות לאחר שהוצא אותי מכל הצרות.

  • תגובה ל:

    נאור בן עמי משרד עורכי דין

    מאת: עידן

    שירות מקצועי, מהיר ואדיב. ממליץ מאוד!