-
תגובה ל:עו"ד קטרין (קטי) מחלב
מאת: אוהד
אין שירות כזה עזרה לי התעניינה ותמכה עוד לפני בכלל שנפגשנו הייתה זמינה לכל שאלה והראתה רצון רב לעזור ממליץ בחום אין ספק שהיא מספר 1
-
תגובה ל:עו"ד קטרין (קטי) מחלב
מאת: אורן
עו"ד קטי סייעה לי בעצות משפטיות טובות בסבלנות ועם אורך רוח, העניקה יחס אישי תוך מקצועיות גבוהה
-
תגובה ל:עו"ד רועי זאבי
מאת: יעקב
רועי זאבי הוא עורך דין מקצועי, קשוב ומיומן. תמיד היה זמין והסביר לי את כל השלבים בתהליך בצורה ברורה ומקצועית כך שלא הרגשתי אי ודאות לאורך הדרך. הוא לא רק מקצועי אלא גם בעל גישה אישית ונעימה המייצרת תחושת ביטחון ושלווה. העבודה מולו הייתה מהירה ויעילה, ניתן להבחין כמה מומחיותו ברמה הגבוהה ביותר ולכן בזכותו הגעתי לתוצאות מעולות
-
תגובה ל:סמי איליה משרד עורכי דין
מאת: דניס
הוא היה אחד התותחים באמת השיג לי כל מה שרציתי ואפילו יותר. הוא עשה עבודה באמת מטורפת ועם המון ידע. אני קיבלתי דו"ח מהירות, הוא לבית משפט עם הדו"ח מהירות שאני קיבלתי זאת הייתה שלילה בטוחה והוא הוריד את הנקודות, לא קיבלתי שלילה וקיבלתי על תנאי חודש לשנה במקום שלושה חודשים לשלוש שנים.
-
תגובה ל:שירן אפנג'ר משרד עורכי דין
מאת: רועי
אני רוצה להמליץ בחום על עורכת הדין שירן אפנגר, שליוותה אותי במקצועיות, מסירות ויחס אישי יוצא דופן. מהרגע הראשון הרגשתי שאני בידיים טובות – שירן הפגינה ידע משפטי מעמיק, יסודיות ואסטרטגיה חכמה, תוך מתן יחס אישי, הקשבה וזמינות לכל שאלה. בזכות הליווי הצמוד שלה והנחישות המקצועית, התהליך היה ברור, מסודר ובטוח יותר עבורי. אני ממליץ עליה מכל הלב לכל מי שמחפש ייצוג משפטי אמין, מקצועי ואכפתי
-
תגובה ל:שירן אפנג'ר משרד עורכי דין
מאת: צופית
שירן מופלאה, רצתה את כל המידע לפני על מנת להוציא מכתב התראה, דבר המעיד על מקצועיות ובקיאות ועשיית צדק על מלא, ניתנה לי הזכות להשתמש בשירות המקסים שלה, היתה זמינה ווידאה אחרי זה שהכל הושב על מקומו, ממליצה בחום רב.
-
תגובה ל:שירן אפנג'ר משרד עורכי דין
מאת: דביר
העורכת דין מספר אחת. יחס ומקצועיות מדהימה. תודה לך על העל.
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: רחל
שירות מעולה, זמין עורך דין מספר 1
-
תגובה ל:דנה שביט משרד עורכי דין
מאת: לילך
דנה הגישה עבורי בקשת חנינה לנשיא. שאלה אותי המון שאלות וביקשה מסמכים שונים כדי להעלות את אחוזי הנצלחה. ואכן קיבלתי חנינה מנשיא המדינה. דנה מקצועית ביותר .ממש ממליצה עליה
-
תגובה ל:המשרד לגישור משפטי - משרד עורכי דין
מאת: Yuli
ממליצה על המשרד ועל איתן הגעתי אליו עם חובות גדולים ליווה אותי בתיק במסירות ומקצועית רבה עד לפרט האחרון והתוצאה הרצויה איתן זמין לכל שאלה ועונה תמיד בסבלנות וחיוך ללא ספק משרד מס 1 במקצועית וניסיון וגם ביחסי אנושי ממליצה בחום רב❤️
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת:
שירות מקצועי. הגיע אלי עד הבית. היה זמין עבורי תמיד גם לשאלות שלא היו קשורות לנושא שבהם טיפל לי
-
תגובה ל:סמי איליה משרד עורכי דין
מאת: ספיר
עורך דין מספר 1! זכינו לליווי סבלני ואדיב! סמי היה זמין עבור כל השאלות שלנו, הדריך אותנו בכל שלב כל זאת במקצועיות רבה עד להשגת התוצאה הרצויה והמיטבית!
-
תגובה ל:רואי-שטכלברג משרד עורכי דין
מאת: לריסה
הגינות, מיקצועיות
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: עידן צ.
משה ספיר הוא עורך דין מצויין נותן את כל התשומת לב לבן אדם גם אם הבן אדם לא מבין משהו הוא מסביר לו וסבלני פשוט שירות מעולה יש לו שווה כל דבר להיות עם עורך דין כזה
-
תגובה ל:דנה שביט משרד עורכי דין
מאת: ליאור
עו”ד דנה שביט היא מקצוענית אמיתית! מהרגע הראשון היא הפגינה ידע רחב, נחישות ורצון אמיתי לעזור. היא ליוותה אותי לאורך כל הדרך במסירות יוצאת דופן, עם יחס אישי ותמיכה בלתי מתפשרת. בזכות העבודה המקצועית שלה, התיק הפלילי נגדי נסגר והאישום בוטל, אם אתם מחפשים עורכת דין שתילחם עבורכם ותגלה מחויבות אמיתית, דנה היא הכתובת!
-
תגובה ל:דנה שביט משרד עורכי דין
מאת: טלי
דנה יצגנ אותי בתיק תעבורה. התביעה רצתה שלילה ל-24 חודשים. דנה הוציאה אותי עם 4 לודשי פסילה בלבד. אני ממש הייתי מרוצה מהמקצועיות והשירות האדיב.
-
תגובה ל:דנה שביט משרד עורכי דין
מאת: בן
כשהייתי במצב כל כך גרוע פניתי לדנה, בהמלצה של חבר. הוגש נגדי כתב אישום והרגשתי אבוד. דנה ייצגה אותי והרגשתי שהיא נלחמת עלי. עשיתי כהמלצתה ואחרי כמה חודשים הכל הסתדר. אני ממש מודה לה על העבודה שהשקיעה ושתמיד היתה זמינה לי
-
תגובה ל:דנה שביט משרד עורכי דין
מאת: לאה
דנה עו"ד מקצועית ביותר. הרגיעה אותנו ,אמרה שיהיה בסדר ואכן הכל הסתדר בצורה הטובה ביותר. נתנה לנו ביטחון לאורך כל ההליך הפלילי
-
תגובה ל:עו"ד נוטריון ומגשרת אורית לוי
מאת: טוני
הגעתי לאורית דרך אינטרנט ובתחושת בטן מכולם בחרתי בה . ואני מאוד מרוצה מבחירתי . הייתה לנו עסקה נדל"ן משפחתי , המקרה שלנו רגיש כי אמא נכה , התייחסה אלינו מאוד יפה וגרמה להרגיש בטחון ושקט נפשי ,זה לא ברור מאליו מניסיון רב . מקצועית ומקסימה . הכל היה כל כך מהר ונקי ! תודה לך אורית ,אישה מהממת ))
-
תגובה ל:עו"ד גיל בר-אור
מאת: הדר
פשוט אלוף! נתן שירות במהירות, מקצוען אמיתי, ממליץ בחום! אם אתם צריכים עורך דין, רק הוא.
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: דורון
משה איש מקצוע אמין ומאוד מקצועי ממליץ בחום
-
תגובה ל:רואי-שטכלברג משרד עורכי דין
מאת: דוד
פנינו אליהם בתחום הנזיקין, משרד מומלץ מאוד. מקצועיות, מהירות, יסודיות ותוצאות טובות.
-
תגובה ל:אילנית בר דוד מואס עורכת דין ומגשרת - א. בר-דוד משרד עו"ד
מאת: אליצור
אילנית בר דוד עורכת דין מעולה ויסודית בעלת נועם אדיבות וכנות ביצעה לי עבודה שבחיים לא ראיתי עורך דין שהשקיע כך בעבודה אילנית לוותה אותי במשך כל התהליך כוונה אותי אל היעד ולא ויתרה אני ממש ממליץ אילנית יסודית ותמיד נותנת שרות vip תודה רבה לך אילנית ואני מאחל לך המון הצלחה בהמשך
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: אלביר
מצויין מכל כוון
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: חוסאם
עורך דין מס 1 תותח מכבד את העבודה ואת הלקוחות מאוד מקצועי דואג להכל
-
תגובה ל:עו"ד ונוטריון טל פומרנץ- לביא
מאת: אילן
הכל יותר קל עם טל!
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: שי
מקצוען ואמין מאוד.
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: יוסי
מקצוען אמיתי איש מסור הגון בעל יושרה תודעת שירות גבוהה פשוט אלוף...ממליץ ביותר
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: טוביה
אדם מיוחד איכפתי מאוד..שאפו משה ספיר..
-
תגובה ל:משה ספיר, משרד עורכי-דין (בגאורגיה)
מאת: חליל
מעולה
עבור עורכי דין התקבלו 14180 תגובות בציון ממוצע 4.9 מתוך 5

