כאשר אנו שומעים בחדשות את המילים, ביצע מעשה סדום, אנו ישר חושבים על עבריין מין מוכר, בעל היסטוריה של עבירות מין, אחד שלא מסתפק רק בפגיעה מינית, אלא מבסס את מרותו באקט פולשני וכואב הרבה יותר.

 

"הוא לא רק אנס אותה, הוא ביצע בה מעשה סדום"


סדום ועמורה, ביטוי המתקשר לנו להרס, חורבן וחטאים בלתי נסלחים. בפועל מעשה סדום יכול להיעשות גם במצבים יותר נורמטיביים, על ידי אנשים רגילים ולא תוקפים שמחכים לנו בין השיחים. ולא, אין במאמר זה לגמד את העבירה המינית הקרויה מעשה סדום. מדובר באחת מעבירות המין החמורות ביותר בספר, כך שאם בכתב האישום שלכם מופיעות המילים מעשה סדום. הטלפון הראשון שלכם צריך להיות לעורך דין פלילי!

 

כך היה במקרה של שאולי שיצא עם בתיה במשך יותר משנה. לאורך השנה הזו הבטיחה לו בתיה, ברמזים גלויים כי ליום הולדתו הבא, הוא עתיד להתנסות עימה במין אנאלי. היום המיוחל הגיע ואחרי ארוחת ערב, פנו השניים לחדר המיטות. בתיה עשתה לו מסא'ז בנתה את האווירה ושאולי שהיה נרגש מאוד, הפך אותה על בטנה וביצע בה מעשה סדום,לדבריה ללא הסכמה מפורשת.

 

חשוב לדעת: מעשה סדום זהו שם כולל לעבירות אנאליות ואוראליות, כך שגם החדרת איבר מין לפיו של אדם אחר, תישפט בעיני החוק כמעשה סדום.

 

חבורת צעירים שיכורים הכריחה צעירה אחרת לבצע בהם מין אוראלי, הם חשבו שמדובר בעבירה פעוטה, היות ולא הייתה כל חדירה והם עצמם לא נגעו באיבר מינה של המתלוננת. הם זומנו לחקירה, הקטינו ראש ולא התייעצו עם עורך דין. תארו לעצמכם את פליאתם כאשר ראו שכתב האישום מכיל את המילים מעשה סדום.

 

כאשר אתם או מישהו שאתם מכירים, הואשם או נחשד במעשה סדום. חיוני שתקבלו ייעוץ משפטי לפני שאתם פותחים את הפה בחקירה. החוק אינו מתייחס בקלות דעת לעבירות של מעשה סדום, החוקרים אינם סלחניים ואינם אדיבים כלפי מי הנחשד בביצוע מעשה מסוג זה ולא משנה כמה אתם בסדר, תמצאו את עצמכם לבד במערכה, עם דימוי שפל.

 

השיקולים שנלקחים בחשבון כשמדובר בעבירה כמו מעשה סדום יכולים להיות אופי ונסיבות ביצוע העבירה, משך ותדירות העבירה, גיל הקורבן, אלימות המעשה וכדומה. חשוב להכיר את רזי החוק ומומלץ להיוועץ בעורך דין פלילי טרם הגשת כתב האישום