החלטתם להיפרד? יש ביכולתכם לבחור באחת משתי דרכים: הראשונה הינה דרך ערכאות שיפוטיות והשנייה בדרך של הגעה להסכם גירושין ולעתים אף להסכמי שלום בית מעין ניסיון אחרון לשיקום התא המשפחתי טרם פירוקו.

 

בשני המקרים יש חשיבות מירבית להיעזר בעורך דין המתמחה בדיני משפחה עורך דין מקצועי ומיומן אשר יוכל ליתן לכם את הכלים והייעוץ הנכון בכל השלבים המובילים להשגת היעד המבוקש.

 

בשל היות הליך הגירושין מלווה ברגשות מעורבים ובדרך כלל רצון שלא לפגוע בילדים, חשוב מאוד להיוועץ בעורך דין שכן שיקול הדעת שלכם יכול להיות מוטעה, גם אם הדברים נראים פשוטים.

 

בכל עניין ובדיני משפחה בפרט, כאשר נעזרים בעו"ד מיומן מהתחום המבוקש הרי שתשלום שכר הטרחה מהווה בעצם חיסכון כלכלי לעתיד כאשר הוא זה שימנע טעויות אשר יכולות לעלות ממון ניכר ופגיעה כלכלית בלתי הפיכה בשל היות ההליך, בדרך כלל, מסתיים בפסק דין מחייב!! אשר קשה מאוד לבטלו ו/או לשנותו במיוחד בדיני המשפחה.

 

ידיעת הזכויות כמו גם החובות בטרם הגעה להסדר גירושין ובטרם נקיטת הליכים בערכאות שיפוטיות, יכול שתביא לתוצאות המקוות ולשמירת הזכויות ככל שישנן כאלה, ומאידך – אי ידיעת הזכויות הללו יכול להוביל צד אחד לעשות טעויות אשר יותירו אותו ללא זכויותיו כאשר הצד האחר ימנף טעויות הללו כדי לצמוח כלכלית.

 

ייצוג משפטי ראוי והולם ישאיר את הצדדים במרכז העניינים כאשר אלה יהיו שותפים לכל החלטה ו/או פעולה שתינקט, תוך שימת דגש על שיתוף פעולה בין עורך דין ללקוח לרבות הבאת כל המידע בפני עורך הדין אשר הוא יהיה על הבחירה מה החשיבות של כל מסמך ומסמך ובאילו מסמכים ייעשה שימוש.

 

לסיכום, נטילת  ייצוג בכל תחום ובתחום המשפחה בפרט חיונית ביותר לצורך הגעה להסדרים ו/או ייצוג בבתי משפט הולמים תוך שימת דגש על הזכויות והחובות במגמה שצד לא יצא נפסד בשל רצונו לסיים את ההליך במהירות מירבית. היתרון הנוסף בייצוג הולם הוא העובדה כי ייצוג של מומחה בתחום יכול שיחסוך ממון רב לצד המיוצג בשל העובדה כי זכויותיו יישמרו בדרך הטובה ביותר.
 


עודכן ב: 24/07/2013