הזמנתי מכשיר IPAD עם סים, להפתעתי בחנות (לאחר 3 שעות של הסבר והכנה) התברר כי המחיר לא תואם את הנאמר בהזמנה. (לא היה להם את המכשיר שביקשתי במלאי ולכן שלחו את המכשיר "בטעות").
בה במקום נאמר לי שיש מכשיר (מחודש) במחיר 1,250 ש"ח עם סים ויביאו אותו למחרת, למחרת יצרתי עמם קשר טלפוני לוודא את ההזמנה ופרטיה וביקשתי שלא יעשו שום טעות ושיכינו מראש הכל.
(4:00)בחנות הסתבר שלא הכינו את המכשיר והוא הגיע מלוכלך הם ניקו אותו בדקו את תוכנו הראו לי איך מפעילים שילמתי מזומן והלכתי.
8:00 לערך מתקשר מנהל סניף ואומר שהם טעו והביאו לי מכשיר 64GB במקום 16GB (על הקופסה רשום 16GB) ומחר הם מזמינים אלי שליח לקוח את המכשיר, התפתח דין ודברים אמרתי שמישהו צריך לשלם את המחיר, כי לא יתכן מצב כזה הוא אמר שיביאו לי פיצוי ושמחר יתקשר וישלח את השליח, ואני אמרתי שאני יש לי חברים עורכי דין ואשאל אותם לגבי המחיר (הוא גם דאג לציין לי את המחיר 1,000 ש"ח ההפרש).
למחרת הנ"ל לא התקשר ולא שלח שליח - אני מצידי חייגתי למנהל הסניך לנייד והוא לא ענה. וכך שבועיים חיכיתי ללא כל תגובה מצידם (לא השתמשתי במכשיר)
אחרי שבועיים התחלתי להשתמש במכשיר והתקשרתי לחברת פלאפון לחבר את הסים אמרו לי שהמכשיר חסום.
התקשרתי למעבדה של החברה וסיפרתי להם גם את סיפור המכשיר, הם אמרו שיחזרו אלי, כמובן שלא חזרו, התקשרתי שוב, ואמרו לי להביא את המכשיר ויסדרו לי את זה.
הבאתי את המכשיר, הם אמרו שזה יטופל עי מנהל הסניף.
משלא חזר אלי, פניתי אל המנכ"ל - זה חל צורח עלי שאני גנבת וגנבתי להם את המכשיר - כ15 דקות של העלבות ועלבונות ורצה שאני אביא לו את מספר כרטיס האשראי...... ושאני גנבת..... הוא סיים את השיחה שאני לא אצור אים קשר והם יצרו איתי קשר כשיהיה להם מכשיר...
לא אין מכשיר עכשיו.
שאלות - האם מבחינה חוקית הייתי צריכה ללכת עליהם עם המכשיר או שהם היו צריכים לדאוג להתקשר אלי ולהחליף את המכשיר?
מה עכשיו?