
רכשתי 3 כרטיסי טיסה בתאריך 25 באוקטובר 2015 בחברת אייר פראנס מתל אביב לניו יורק לתאריך 8 בדצמבר. אין אפשרות לבטל. ההזמנה בוצעה באתר החברה. רציתי לשאול האם אני יכול לבטל בתוך 14 יום על פי חוק להגנת הצרכן
הפורום עוסק אך ורק בביטולים או עיכובים חד צדדים שנעשו על ידי חברות התעופה (ולא ע"י הנוסע).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, לא ברור מהשאלה מה הכוונה פספס את הטיסה? שנית, במידה ואתה התייצבת כדין לטיסה, וכי הטיסה התעכבה/ המריאה באיחור של 8 שעות ואילך, אז הפיצוי נקבע עפ"י מרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד. בנוסף, י...
המשך תשובה