
שלום, לפני חודש וחצי הזמנתי טיסה לאמסטרדם לתאריך ה18.6-22.6, ראיתי שתוקף הדרכון שלי עד 13.9.16 שלושה חודשים אבל כמה ימים פחות. הבנתי שזה בעייתי ולכן ממשרד הפנים הופניתי לחברת התעופה או לשגרירות כדי לברר את זה. התקשרתי לחברת התעופה klm בארץ והסברתי את המצב בבירור, הנציג בדק לפי מספר ההזמנה וחזר ואמר שזה בסדר גמור. כשהגעתי היום לשדה אמרו לי שלא ניתן לצאת עם הדרכון וששם יחזירו אותי לארץ ושזה מאוד לא נעים. אמרו לי שהדרכון חייב להיות שלושה חודשים מראש. לצערי נאלצתי לחזור הביתה.. האם אפשר לתבועאת חברת התעופה?
הפורום עוסק אך ורק בביטולים או עיכובים חד צדדים שנעשו על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ישי, ממה שאתה מתאר נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. עם זאת, יש לקבל ממך מספר פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. משום שלעיתים תקלה ...
המשך תשובה