
שלום, הייתי בטיסה חזרה מברצלונה וישבתי בסוף המטוס. לאורך כל הטיסה לא הורגש המזגן בטיסה כלל וגם למרות בקשות חוזרות ונשנות, לא התבצע שינוי. כל הנוסעים שישבו בסוף המטוס סבלו מכך, מסחרחורות וחוסר אוויר. כמו כן, בקדמת המטוס המזגן פעל כראוי. ברצוני לשאול מה ניתן לעשות במצב כזה והאם זה מצב לגיטימי?
שלום רב. ניתן לפנות לחברה ולבקש פיצוי כלשהו. אולם מבחינה חוקית לטעמי אין בסיס לתביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אפרת, בהתאם למתואר, חברת התעופה התנהלה בצורה לא נכונה ובניגוד לחוק. ברוב המקרים גם תקלה טכנית אינה פוטרת את חברת התעופה מפיצוי. בהתאם למה שציינת, ככל הנראה קמה לך זכאות לפיצוי על סך 2,310 שקלים לכ...
המשך תשובה