לאחר דיילי של 9 שעות בטיסה של איזיג'ט קיבלנו אישור לפיצוי בגובה 900 דולר עבור שני נוסעים. הבעיה שכל הפרטים אודות החשבון שלי בפועלים לא מספק אותם ומרגיש לי שזה דפוס חוזר במטרה להתיש את הלקוחות ,מודה שאני על הסף. מה עושים? על פי החוק הם לא יכולים לשלוח צ'ק או לזכות את האשראי?
שלום רב. תנסו לפנות לגורמים נוספים בבנק לצורך קבלת הפרטים הנדרשים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה בהם חברת התעופה ביטלה את הטיסה מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה, על חברת התעופה להשיב את כספכם בחזרה, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. בברכה עו"ד יצחק מימון ...
המשך תשובה