שלום רב עמדתי עם הרכב שלי בחניית כחול לבן בצידי הכביש. רכב של חברת השכרה, שסטה מהכביש נכנס במראה בצד הנהג והודה כי אכן זו היתה אשמתו. לאחר כחודש הגיע לי מכתב כי חברת ההשכרה תובעת אותי ושאני אשמה. יש לציין שהייתי לבדי ברכב ולא היו עדי ראיה. שלחתי להם את גירסתי ומכיוון שלאף אחד מאיתנו אין ראיות הם דורשים ממני תיקון לרכבם. מה ניתן לעשות במצב זה? הרי ידוע כי הנהג ששכר את הרכב התחמק מתשלום. תודה מראש.
תעבירי דיווח לחברת הביטוח שלך, עם גרסתך ועם הדרישה, הם כבר יפעלו בנידון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיורא שלום רב, כאשר המשטרה תופסת רכב מאזרח היא אמורה לשאת באחריות לנזקים שנגרמו לרכב. לכן באפשרותך להגיש תביעה כנגד המשטרה ו\או המגרש מטעמה ולהוכיח את טענותיך. באפשרותך להיוועץ בעו"ד ולהית מיוצג בה...
המשך תשובה