האם לבעל רישיון רכב ציבורי - אוטובוס זעיר- מותר לקחת עד 19 נוסעים ? (היום זה 15 + נהג) הבנתי שמנסים להעביר תקנה זו. האם זה בפועל ?
היתר להסעת נוסעים הוא שילוב של המותר ברישיון הנהיגה שלך, הרשות לנהוג רכב מסויים, לאמור ברישיון הרכב. אין לחרוג מתנאים אלה. לדוגמא גם אם אתה נהג רכב ציבורי את מוגבל למותר ברישיון הרכב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דויד שלום רב, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. הנך מוזמן ליצור קשר עימי בכל שאלה נוספת. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה