כידוע מותרת הנסיעה בנת"ץ רק לפני הפניה ימינה , ושאלתי , מה בדיוק אומרת התקנה , יש לפני הצומת חיצים המסומנים ימינה אולם בבדיקה שעשיתי ראיתי שיש מרחק שונה של הסימון מהצומת , ובכל צומת המרחק שונה , ויש צמתים לא מסומנים , אבל בתקנות , חייבת להיות הגדרה מדויקת של מספר המטרים לפני הצומת המאפשרת כניסה לנתיב הנת"ץ לצורך פניה ימינה . תודה ! דניאלי
שלום רב, האמת, איני מכיר בחוק הגדרה למרחק המדוייק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכל שלום רב, בעיקרון בעבירות תעבורה מומלץ להיוועץ בעו"ד מקצועי בטרם הגעה למשפט. עו"ד מקצועי יכול למצוא פגמים וקשיים בחומר הראיות (ובפרט במצלמת המהירות) ולהביא לביטול כתב האישום או לחילופין לסי...
המשך תשובה