קיבלתי דו"ח ממצלמה על נהיגה במהירות של 124 קמ"ש במקום בו מותר לנסוע 90 קמ"ש בלבד. האם באפשרותי לערער על הדו"ח ועל אמינות ודיוק המצלמה? האם כדאי להישפט?
אלי שלום לך בוודאי ששוה לערער על הדוח הזה , מוזמן לפנות אליי אישית בנייד המעודכן באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה