היי. אחי רוצה להעביר לי ולאחי את הבית ואת המגרש, הבית יעביר לאחי והמגרש הוא יעביר אליי, האם עדיף שהוא יעביר במתנה לשנינו יחד או כל אחד לחוד? האם יש לכך משמעות שונה? בנוסף, כשנקבל את המתנה, איך יתחלק היטל ההשבחה בינינו לאחר הסכם שיתוף שנעשה? תודה מראש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, שאלתך תלויה בנסיבות האישיות ובנתונים נוספים פרטניים שלא ניתן להשיב עליהם במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה בעניין. בברכה, דניאל...
המשך תשובה