היי, עבדתי בהעברת קורסים עבור חברה במשך כשמונה חודשים, העבודה היתה לפי דרישה, אבל לפחות פעם בשבוע. עכשיו האחראי הודיע לי שהוחלט לקצץ בשכר שמקבלים הפרילנסרים לשעה, ואני סירבתי וכך הפסקנו לעבוד ביחד. השאלה שלי היא מה הזכויות שלי?
יותם,
ניסיון העבר מלמד אותנו, כי ברוב המקרים של מרצים המועסקים כפרלינס מתקיימים יחסי עבודה בין הצדדים ועל כן למרצים מגיעים שלל זכויות כשל עובדים שכירים.
בעניינך, לא פירטת מי יזם את סיום העסקה ובכל מקרה מדובר בתקופה קצרה (8 חודשים) אשר אינה מזכה בפיצוי פיטורים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המצב שתיארת מעלה שאלות שקשורות בהבנות בלתי כתובות ובאופן שבו הצדדים ניהלו את מערכת היחסים ביניהם בפועל. כשאין הסכם כתוב, קשה לקבוע מה בדיוק הוסכם ומה מחייב כל צד, והדבר עשוי ליצור אי־בהירות במצבים כמו...
המשך תשובה