עבדתי כמתקין עצמאי בחברת תמי 4 במשך 9 שנים מכיוון שנוצרו לי בעיות כלכליות כתוצאה מגירושים מכוערים וכו .המדינה הקשתה עלי ועל הקבלן משנה ממנו הייתי מקבל את משכורתי ולכן נאלץ לפטר אותי.רציתי לדעת האם לאחר 9 שניםיש לי זכות ומגיע לי פיצויי פיטורין מתמי 4?או ממעבידי(הקבלן משנה )ממנו הייתי מקבל את משכורתי. את סידורי העבודה הייתי מקבל מתמי 4 לבשתי תלבושת של החברה ואף חוייבתי להגיע לכל ישיבה או כל קריאה שלהם במשך 9 שנים.
שלום רב
יש לבחון את מלוא תנאי העסקה ונסיבות העניין ותחילה להגיע למסקנה האם עפ"י דין הינך נחשב כעובד שכיר או פרילנס ( הכותרת בהסכם אינה משנה אלא המהות).
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטיםפ והמשך בידקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רבקה שלום החוזה בין הצדדים מהווה בסיס חיוב משכך יש ללמוד את תנאי החוזה לאור הנסיבות המתוארות כדי לספק מענה ממצה בעניין ,לאחר קבלת ההסכם ניתן יהא אפוא לתת מענה מתאים הנך מזומנת לפנות למשרדנו בדרכים המ...
המשך תשובה