שלום, אני מהנדס בניין שקיבלתי רישיון לפני 4 חודשים. לפני שבוע התחלתי לעבוד בחברה ומסרו לי טיוטת הסכם ללימוד לפני חתימה בה מופיע כי ביטוח אחריות מקצועית יחול עליי ולא על החברה, האם זה תקין וחוקי הדבר הזה ? אין חובה כזו המוטלת על המעסיק? אודה לעזרתכם.
אפי שלום
לא מוטלת חובה לחיובה של החברה המעסיקה בביטוח אחריות מקצועית עם זאת ניתן לנהל מו"מ עם מעסיקה זו במטרה שהיא תממן עלות ביטוח זה , ולעגן זאת בהסכם , מכאן לא נפל פסול בעמדת החברה, הנך מוזמן לפנות למשרדנו להמשך קבלת ייעוץ וסיוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום איזבל אכן ניתן לבחון הגשת תביעה בתביעות קטנות אך לפני כן חשוב לבחון את התיק הראייתי במצב שבו אין חוזה בכתב. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה