שלום אני גם שכיר וגם עושה מעט הרצאות לארגונים שוני ומוציא להם טופס שכר מרצים שנותן פטור ממס. האם עליי למלא טופס 101 לחברה שלא נתתי את השירות (הרצאה) שלי? אם כן - איזה זה נרשם ברשות המיסים? אני לא חושב שאני צריך לעשות תיאום מס אלה סכומים מאוד קטנים לשנה, פחות מ15,000 סה״כ
אוהי שלום
מוטב שתפנה לרואה חשבון שלך כדי שיבדוק ויבחן באופן מספיק את שגוללת ושאלת , הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות להשלמת פרטים בטל: 053-9428571
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מאור שלום ככלל פרילנסר מהרגע שחותם על חוזה העסקה כפרילנסר מול מקבל השירותים , חוזה זה הופך להיות מקור נורמטיבי המעגן את הזכויות והחובות בין הצדדים, משכך בהיותך פרילנסר בבואך לחתום על חוזה אתה זכא...
המשך תשובה