שלום אני התחלתי לעבוד בחברה כפרילנסר לפני חודשיים עם חוזה בכתב , שמת לב לאחרונה שהממונה אינו שבע רצון מעבודתי בחברה האם למעסיק יש זכות לפטר אותי ללא הודעה מוקדמת? תודה
ניצן שלום
ככלל בסיס החיוב בין פרילנסר לבין מקבל השירות זה החוזה החתום בין הצדדים , כפרילנסר אין למקבל השירות בתור מעסיק, החובה להודיע מראש על סיום ההתקשרות, אלא אם נקבע אחרת בחוזה ביניכם, הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע וייעוץ בעניין זה בדרכים המקובלות בטל : .053-9428571.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהינתן שלא נחתם הסכם חדש בינך לבין החברה, והעבודה שלך בחברה נותרה על כנה בפועל לפי אותה מתכונת עבודה שבה עבדת קודם לכן בחברה משך 7 שנים , על כן הגדרת התפקיד כפרילנסר, אינה מעלה, או, מורידה. מעמדך כעו...
המשך תשובה