שלום רב! רציתי לדעת מה קורה במצב בו אני עובדת כפרילנסרית תקופה ארוכה מול מעביד מסוים. עכשיו התברר לו שהוא עשה טעות בחישוב של הכסף והוא רוצה שרירותית להוריד לי את הכסף מהסכום המגיע לי החודש. אני ביקשתי ממנו שיפרוס את הקיזוז כי זה יפגע בי מאוד אבל הוא מסרב. האם יש דרך להכריח אותו לפרוס את הקיזוז?
מעסיק אינו רשאי לקזז משכרו של העובד תשלומים שנגבו ביתר או שהם במחלוקת בין הצדדים. כפי שאת מתארת ההשלכות על קיזוז מלא משכרך הן קריטיות לפיכך המעסיק מחויב לעשות זאת בתשלומים לחילופין דיני ההשבה מפרטים בצורה דווקנית את פרוצדורת ההשבה של כספים שנגבו ביתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שמעון שלום. המעסיק חייב לשלם את שכרך לכל המאוחר, ב - 9 לחודש שלאחר החודש, עבורו משולם השכר, ללא קשר לתזרים המזומנים של המעסיק. ככל שאינו משלם עד לתאריך האמור, הרי שמדובר בהלנת שכר. ימי הלנת השכר נספרי...
המשך תשובה