ירשנו דירה מההורים שנמצאת בבניה של תמ"א 38 ועכשיו נדרשנו לשלם מס שבח , האם אין פטור מהמס לדירה בתמ"א 38 , נציין שלא מכרנו הדירה
חיים שלום,
בפרויקטים של התחדשות עירונית בעלי הדירות (גם אם ירשו) לא משלמים מס אלא היזם. מעבר לכך, כיום בתמ"א הריסה ובניה יש פטור גורף ממס שבח (למעט מקרים חריגים).
מציע לך לפנות לעורך דין לבדיקת הסוגיה.
בברכה,
מאור רובין עו"ד
גיא פרבמן ושות' - משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כבר חתמת על ההסכם- התשובה לשאלתך נמצאת בהסכם. אםעדיין לא חתמת, הרי שזה עניין מסחרי למו"מ מול היזם. אם יש הרבה חניות בבניין, הדבר עלול ליצור בעיה בשל תקני חניה מוגבלים (תלוי באיזור) או אפילו חוסר כד...
המשך תשובה