שלום רב! ברצוני לברר כמה אחוזי חתימות צריך בשביל להתחיל בפרויקט תמ"א 38. כאשר יש 2 בניינים של 4 קומות באותה חלקת טבו. שזה יוצא 32 דירות. תודה על התשובה.
שלום,
תמ"א הריסה ובניה - 80% מבעלי הדירות להם 80% מהרכוש המשותף.
תמ"א חיזוק ותוספות- 66% מבעלי הדירות להם 66% מהרכוש המשותף.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככלל בפינוי בינוי מקובל לתת תמורות דומות ולא לבצע אפליה בין הבניינים. שונה הדבר אם יש שוני קיצוני ממש בין החלקות במצב הקיים כגון בית דו משפחתי שנכנס ביחד עם בניין בבנייה רוויה 4 קומות עם צפיפות גבוהה ...
המשך תשובה