שלום רב! ברצוני לברר כמה אחוזי חתימות צריך בשביל להתחיל בפרויקט תמ"א 38. כאשר יש 2 בניינים של 4 קומות באותה חלקת טבו. שזה יוצא 32 דירות. תודה על התשובה.
שלום,
תמ"א הריסה ובניה - 80% מבעלי הדירות להם 80% מהרכוש המשותף.
תמ"א חיזוק ותוספות- 66% מבעלי הדירות להם 66% מהרכוש המשותף.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היטל השבחה חל תמיד על המוכר. אין היטל השבחה בזכויות הבניה שמכוח התמ"א. בכל מקרה מומלץ שהמוכר יפנה בבקשה לקבל מידע לגבי זה לעיריה, טרם החתימה על הסכם המכירה. בהצלחה...
המשך תשובה