אני יזם עצמאי שמחתים דיירים בבניינים המיועדים לתמ"א 38, ומוכר את ההסכם החתום לקבלן או יזם המוציא את העסקה לפועל, כמובן בתמורה לתשלום נכבד מהקבלן/יזם. עד עתה מכרתי בהצלחה מס' הסכמים בתמורה לסכומי כסף נכבדים מאוד. אני בעל רישיון לתיווך והקבלן הציע לי שאני זה שיפרסם את הדירות שיוצעו למכירה. עורך הדין של הקבלן משום מה החליט להתערב וטוען כי קיים ניגוד עניינים . האם באמת קיים ניגוד כזה או שפשוט העין שלו צרה על הסכומים שאני מקבל?
שלום רב,
אינני רואה שום ניגוד עניינים בעובדה שמכרת את הפרוקיט ליזם /קבלן ובתמורה שאתה מקבל עומדת לרשותך הזכות למכור את דירות היזם החדשות.
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שאתה מדבר על תמ"א חיזוק ולא הריסה ובניה. אם כן הנה האפשרויות: 1. לא להסכים. לא לחתום ולהתמודד עם תביעה שיש לי סיכוי סביר לזכות בה שהרי פוגעים בדירתך. 2. להסכים בכפוף לכך שתישמר לך הזכות לתב...
המשך תשובה