אני ובני משפחתי מתגוררים במרכז בסמיכות לבניינים אשר מתבצעות בהם עבודות תמ"א 38, ומאז חיינו הפכו לסיוט, אין כל פיקוח של שום גורם בעניין שעות העבודה , הרעש, הלכלוך והמפגעים המסכנים חיי אדם. כל פניותיי לעירייה, לקבלן וליזמים לא נענו. מה האפשרויות העומדות בפני?

שאלה כפולה. כבר עניתי. ראה בפניות סמוכות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לעיריה הזכות לקחת שטחים. העיריה תחליט בבוא העת אם לקבל את השטחים בעין או לקצת שווי כספי מהיזם 2. השפעה על זכויות בניה- זה כמובן מקטין את השטחים שניתן לבנות עליהם מגורים...
המשך תשובה