שלום בניה שהחלה בחודש מאי בשנת 2016 והייתה הפסקת בניה וחודשה עד כה 2.2023 לא הסתימה ורחוק היום שתסתיים. 1. את מי תובעים? 2. האם ניתן לחלט את ערבות היזם בסך של 1 מיליון ש"ח, לחלקה לבעלי הדירות ושזה לא יפגע בהמשך הבניה? בברכה

כדאי לגשת לעו"ד אשר יבחן את כלל החומרים . זו לא תשובה על רגל אחת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכאורה לא ניתן ככלל להיכנס לתוך דירה ולעשות בה שינויים במסגרת תמ"א 38 אם כי הייתה פסיקה שאיפשרה זאת, הכל תלוי כמובן במידת הפגיעה בדירה. הייתי אומר בלשון עדינה, כי ועדות ערר בתמ"א 38, לפחות אלו במרכז,...
המשך תשובה