שלום מדובר בבניין בתהליך תמ"א 38/1 רכשתי דירה ונאמר כי החניה ככל הנראה תיהיה רשומה בחכירה בחלקה צמודה. החניה נמצאת בחלקה צמודה לדירה (לצורך העניין הדירה בחלקה 2 והחניה בחלקה 6) איך בפועל מבצעים את הרישום - מול מי הסכם החכירה? האם אפשרי שאני יהיה רשום בעלים בחכירה של חניה על בעל זכות דירה בחלקה 6? האם צריך להיות הסכם חכירה?

לא ניתן לענות ללא בדיקת המסמכים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כן ההליך תקין. רישום הע"א + קבלת חזקה מספק עפ"י הדין הקיים לצורך השבת הערבויות וכך גם מקובל. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה