הציעו לשחקן בליגה ב' בונוסים שיינתנו על מספר הבקעות בעונה, כאשר יש מספר מינימום של שערים שצריך להבקיע. איך אפשר לשפר את התנאים שהציעו לי והאם זה נהוג להתמקח על סעיף כזה בחוזה? מה יקרה במידה ואני לא מסכים לתנאי הזה?
גלעד שלום רב,
תנאים בהסכם שחקן ניתנים לשיפור על ידי משא ומתן נכון.
אפשר להתמקח על סעיף שערים כמו למשל להוריד את כמות המינימים על מנת לקבל את הבונוס, או להגדיל את הבונוס. כמובן שקיימות עוד דרכים להגדלת העוגה הכלכלית בעניין זה.
לעניין חוסר ההסכמה שלך, חשוב לדעת מה תפקידך בסיפור - את מי את המייצג? את השחקן?
אם אתה לא מסכים לקבל בונוס עבור שערים זו בחירה שלך. אם אתה רוצה לקבל את הבונוס הזה כשכר בסיס, זה כבר עניין למשא ומתן. חשוב לזכור כי לא כל הקבוצות יכולות להתחייב מראש לסכומי שכר גבוהים, בטח לא בליגות הנמוכות.
לייעוץ נוסף ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה