אדם שבנה בית ורוצה מיד למכור אותו: איך מחשבים עבור מכירת בית חדש את הפער בין קניה ומכירה שלו לצורך חישוב מס שבח? הרי אין מחיר קניה כי הבית לא נקנה, אלא שהוא נבנה. אם אין חוזים עם כל הקבלנים ולא ניתן להוכיח כמה כסף הושקע בבנייה איך קובעים את השבח שחל? תודה מראש
השאלה אם אתה זכאי לפטור ממס שבח. אם לא, אמורים לחשב את מחיר המגרש והבנייה כמחיר רכישה. אם אין נתונים, זה נתון להערכה של רשויות המס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי צחי אם אתה רוצה את התשובה לשאלה שלך - אז מחלקים ב-10,000 וזה המספר שמציינים יחד עם תאריך הרכישה. יחד עם זאת - אם אתה עתידים למכור דירה כזו - אזי היבט משמעותי במיוחד (ואולי אף מכריע) הנו היבט...
המשך תשובה