שלום . מתכנן להשכיר את דירתי ולשכור דירה. בהנחה שדמי השכירות שאקבל הן בערך 10000 שח ודמי השכירות שאשלם הן 12000 שח , האם אני חייב במס על השכרת דירתי או שמאחר ותשלום שאשלם גבוה מדמי השכירות שאקבל אזי אני פטור.
כל הכנסה חייבת בדיווח, אם ההכנסה משכירות גבוהה מתיקרת הפטור, תאלץ לשלם מס על ההפרש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. מס רכישה במקרה של דירה ראשונה הוא מדורג. במקרה שלך, מס הרכישה המוערך הוא 35,538 ש"ח. אם את עומדת בפני העסקה, נשמח לייצג וללוות אותך בתהליך ולסייע בנושאים נוספים! בהצלחה, עו"ד א...
המשך תשובה