שלום, בת זוגי רכשה דירה לפני שנתיים מכסף שקיבלה מאימה. היא לא התגוררה בדירה ומעוניינת למכור. האם ישנה איזושהי דרך למכור את הדירה בפטור ממס שבח ללא תקופת צינון של 4 שנים לפי חוק מיסוי מקרקעין?
בכדי למצוא דרכים להקטנת מיסוי על פי החוק, יש צורך בבחינת העסקה לפרטיה. פנה למומחה עם כל הפרטים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום קובי. תשובה על תאריכים, מועדים ועסקאות לא ניתן לעשות באמצעות הנתונים שהצגת. יחד עם זאת, עקרונית תוכלו למכור את הדירה שבבעלותכם עד שנה ממועד קבלת הדירה מהקבלן - ונתון זה עשוי להשתנות בהתאם ...
המשך תשובה