שלום אירית, אני מבררת עבור בניין שנבנה בשכונת התקווה, בה ההיתר תוספת בנייה על הגג הוא ל-40 מ"ר במקום 23 מ"ר. רציתי לדעת אם היטל השבחה חל על ההפרש של 17 המטרים. תודה
ראשית יש לבחון את התב"ע. אם התב"ע מתירה את התוספת סביר להניח כי תחוייב בהיטל השבחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הילה שלום. במקרה שלכם חלה חזקת השיתוף. יש לבחון האופן פרטני האם ניתן לערוך קיזוזים בין בני זוג, ואת מסלול המיסוי המומלץ. משרדנו יכול לסייע במקרה, בסיוע של רו"ח שיבחן את מלוא הנתונים בתיק. בבר...
המשך תשובה