שלום אירית, אני מבררת עבור בניין שנבנה בשכונת התקווה, בה ההיתר תוספת בנייה על הגג הוא ל-40 מ"ר במקום 23 מ"ר. רציתי לדעת אם היטל השבחה חל על ההפרש של 17 המטרים. תודה
ראשית יש לבחון את התב"ע. אם התב"ע מתירה את התוספת סביר להניח כי תחוייב בהיטל השבחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אוריה שלום. המקרה שאתה מתאר נכנס לתוך היבטים של העברה בין דורית. במקרים אלה יש לשקול שיקולים רחבים במיוחד - מספר הדירות (של המעביר ושל המקבלים), מועד הרכישה, מועד המכירה, אופן ההעברה, מי המקבל (...
המשך תשובה