שלום, יש לי דירה אחת שאני גר בה. קניתי אותה ב700k ואני יכול למכור אותה ב1400k. אני רוצה לשפר דיור לנכס שעולה 2000k. האם אני צריך לשלם מס שבח. כמו כן האם צריך לשלם מה רכשה ומה האחוז? תודה ליאור
לא יחול מס שבח אם אין זכויות בנייה נוספות שלא נוצלו.
תוכל לקבל פטור עד לסכום של כ 1,500,000 ש"ח לגבי שאר הסכום, בדוק במחשבון מס רכישה שבאינטרנט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי דניאל צהריים טובים התשובה היא לא. על מנת להנות מהפטור בעת מכירת הדירה וממדרגות מס רכישה של דירה יחידה, עלייך קודם למכור את אחת הדירות, ואז תוכל להיכנס לתנאי הסעיף. כמובן שיש לבחון את המקר...
המשך תשובה