שלום, אני בעלים של: 1. דירה אחת באריאל (חצי דירה קניתי לפני 40 שנה וחצי דירה קניתי מגרושתי כשהתגרשנו לפני 10 שנים) 2. חצי דירה בחולון שקיבלתי בירושה מדודה לפני 15 שנה 3. חצי דירה בראשון לציון שקניתי לפני 40 שנה. אני מוכר את הדירה באריאל (שכולה בבעלותי). לא מכרתי דירה ב-20 השנים האחרונות. האם אני צריך לשלם מס שבח בגין מכירת הדירה-איך מחושב וכמה בערך צריך לצאת? תודה רבה!
יהיה לך חיוב לינארי במס שבח. בכדי לחשב את גובה המס יש צורך בנתונים מספריים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אין קשר בין השאלה ובין מיסוי מקרקעין. ממליץ לשאול את השאלה בפורום מכתבי התראה / ליטיגציה. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד ...
המשך תשובה